برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفید کننده زیر بغل اینجا کلیک کنید

آموزش كامل ماساژ پوست صورت
سفيد كننده زير بغل,رفع تیرگی زیر بغل
كرم رفع تيرگي زير بغل،كرم رفع تيرگي كشاله ران،خريد كرم موبر دائمي باله آ - اصل آلمان
اين محصول داراي شماره مجوز 1023065 و 9786005096637: ISBN ميباشد

آموزش يوگاي صورت

رفع چين وچروك پوست

به همراه

مجموعه كامل آموزش ماساژ صورت با عسل

براي طراوت و شادابي بيشتر پوست

به پوستتان بيشتر فكر كنيد !!!

اگر صورتي هميشه جوان و شاداب مي خواهيد

اين مجموعه همان چيزيست كه نياز داريد

همه خانم هاي زيبا براي زيبايي خود راز مشتركي دارند

اين مجموعه مؤثرترين و منطقي ترين راه

جهت بهبود وضعيت صورتتان به شما ارائه مي نمايد

با انجام ورزش صورت

بدون عمل جراحي، بخيه يا استفاده از سليكان

 قادريد 10 سال از سن خود بكاهيد

بهمراه كتاب يوگا به عنوان هديه

ISBN: 978-600-5096-63-7

1 DVD

قيمت : 5500 تومان

خريد پستي           خريد پستي

همه خانم هاي زيبا براي زيبايي خود راز مشتركي دارند. شما مي توانيد با كمي همت و دقت، زيبايي خود را صد چندان كنيد. اين مجموعه مؤثرترين و منطقي ترين راه را جهت بهبود وضعيت صورتتان به شما ارائه مي نمايد. ورزش صورت روش طبيعي است كه به صورت شما جواني و زيبايي راهديه مي كند.

شما با ورزش مداوم مي توانيد عضلات صورتتان را به طرزي قوي كنيد كه چهره شما را حقيقتاً جوان تر نشان دهد. با انجام ورزش صورت، بدون عمل جراحي، بخيه يا استفاده از سليكان قادريد 10 سال از سن خود بكاهيد.
يك فرد فيزيك بدن خود را با انتخاب عضله مناسب يكي پس از ديگري عوض مي كند. شما هم مي توانيد براي مثال چشماني درشت تر بيني مناسب تر و لباني برجسته تر داشته باشيد.

قيمت : 5500 تومان

خريد پستي           خريد پستي

شما با كار كردن بر روي عضلات خود، عضلات را قوي كرده و نهايتاً تمام عضلات به كار گرفته مي شود. اجراي صحيح ورزش صورت سبب افزايش جريان خون در پوست شده و در نتيجه رنگ پريدگي و زرد رنگي جاي خود را به رخساري روشن تر مي دهد. معمولاً بعد از 3 روز نتايج محسوسي در صورت پديدار مي گردد. صورت 57 عضله دارد كه ما به ندرت از تمامي آنها استفاده مي كنيم. با گذشت سن عضله ها شل تر و دراز تر مي شوند.

قيمت : 5500 تومان

خريد پستي           خريد پستي

 استخوانها عضله ها و چربي هاي زير پوست صورت وهرجاي ديگر بدن كوچكتر شده و پوست خاصيت ارتجاعي خود را از دست مي دهد و داراي چين و چروك هاي زيادي مي گردد. هر چند كه با عمل جراحي مي توان پوست را كشيد ولي عواملي كه باعث چروك و شل شدن پوست مي شوند، همچنان باقي مي مانند و نهايتاً پيروز ميگردند.

يك جراح پلاستيك مي تواند علائم ظاهري پوست را تغيير دهد آن هم براي مدت چند سال عملي كه دردآور و گران قيمت بوده نتيجه اش نيز كوتاه مدت است. با انجام دادن اين ورزش ها صورت بدون ناراحتي هاي ناشي ازعمل جراحي و صرف هزينه هاي گزاف، نتايجي طولاني تر و طبيعي تر به دست خواهد آمد كه بسياري از مردم خواهان آن هستند.

قيمت : 5500 تومان

خريد پستي           خريد پستي

محتويات اين مجموعه :

  • آموزش كامل ماساژ پوست صورت ، كاملا اصولي و باقاعده به صورت تصويري

  • شرح و بسط و نشان دادن علت انجام حركات مختلف و تاثير آن روي پوست

  • فيلم برداري چند زاويه اي براي نمايش هر چه بهتر نحوه انجام حركات

  • ورزش كليه نقاط صورت : دور چشم ، چانه ، پيشاني ، گونه ، ابرو

  • آرامش دادن به ماهيچه هاي صورت و تحريك جريان خون

  • جذب اكسيژن بيشتر توسط پوست بعد از انجام ماساژ

  • نحوه انجام ماساژهندي براي سر و صورت و گردن

  • حالت دادن به غبغب و چانه و لبها و بيني

  • بدست آوردن پوست بدون لك و شفاف

  • كنترل داشتن روي عضلات دهان

  • تسكين دردهاي ناحيه صورت

منبع:
http://onlinkharid.eshopfa.biz/

 




تاریخ: شنبه 28 آبان 1390برچسب:آموزش كامل ماساژ پوست صورت ,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

جديدترين كرم ساخته شده كارخانه اينورما نسل جديد لارگو معروف به كينگ سايز محبوب ترين و قدرتمندترين محصول جهت درمان مشكلات جـ.نسي آقايان. كرم king size يكي از محبوب ترين و قدرتمندترين محصولاتي است كه جهت درمان مشكلات جنـ.سي در آقايان مورد استفاده قرار ميگيرد.
اين كرم موضعي مزاياي زير را دارا ميباشد :
افزايش اندازه عضو تناسـ.لي
تسلط نسبي بر مدت زمان نزديكي
افزايش گردش خون موضعي
افزايش نعـ.وظ (شق پذيري) و افزايش نسبي ميل جنـ.سي و...

http://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/kingsize/2.jpg


كرم كينگ سايز: بزرگ كننده و طويل كننده عضو تناسـ.لي آقايان با ايجاد تاخير در نعـ.وظ حجم كرم كينگ 40 ميلي مي باشد و ساخت كشور آلمان است. كرم كينگ سايز داراي شماره سريال و هولوگرام مخصوص شركت سازنده و تاريخ توليد و تاريخ انقضا مي باشد.
توصيه : حدقل هر 12 ساعت يكبار استفاده شود. براي دريافت بهترين نتيجه و تكميل طول درمان توصيه مي شود حداقل سه تيوپ از اين كرم (هر 12 ساعت يكبار) استفاده شود .

در نسل جديد لارگو يا همان كينگ سايز بر روي رفع مشكل زود انزا لي توجه ويژه اي شده است و بعد از استفاده از كرم كينگ سايز ديگر نيازي به مصرف هيچ اسپري يا قرص دير انزا لي نميباشد. نكته بسيار مهم در مصرف اين محصولات اين است كه حتما قبل از نزديكي نبايد اثري از كرم روي سطح آلـ.ت باشد اين مورد در تمام كرم ها و اسپري ها صدق ميكند. براي اين منظور قبل از نزديكي بايد آلـ.ت را با صابون كه بهتر است صابون تمساح بزرگ كننده و ضد عفوني كننده آلـ.ت ميباشد، شسته شود.( اين صابون در همين فروشگاه موجود است) گزارشات اثبات شده و مشاهدات از تاثير فوق العاده بهتر و بيشتر اين محصول نسبت به محصولات قديم و مشابه خبر ميدهد. افزايش سايز در حدود 8 تا 12 سانتيمتر حجمي از اهداف توليد اين محصول به شمار ميرود كه در غالب مشتري ها اتفاق افتاده است .

برخي از امكانات و قابليتها:

* جديدترين كرم ساخته شده كارخانه اينورما
* نسل جديد لارگو معروف به كينگ سايز
* افزايش اندازه عضو تناسلي
* طويل كننده عضو تناسـ.لي آقايان
* تاثير فوق العاده بهتر و بيشتر اين محصول نسبت به محصولات قديم و مشابه
* ساخت كمپاني بسيار معتبر و مشهور اينورما آلمان (Inverma Germany) (مخصوص مردان)
* افزايش سايز در حدود 8 تا 12 سانتيمتر حجمي
* تاريخ توليد 2010/8 - تاريخ انقضا 2016/8

» قيمت: 28,000 تومان

 

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

  • این محصول دارای مجوز به شماره 21396/5/1/د از وزارت بهداشت و درمان جمهوری اسلامی

 

 یک مکمل گیاهی کاملاً طبیعی میباشد که جهت افزایش خون پذیری کلی آلــت تناسلــی مردانه در کنار افزایش ضریب سلامتی جنـ.ـسـی ، قدرت و سختی نعوظ ، افزایش زمان نزدیکی و جلوگیری از انزال زود هنگام و … مورد استفاده قرار میگیرد. در این مکمل از گیاهان متنوعی از فرهنگ ها و تمدن های شهیر سراسر جهان برای افزودن به حجم بافت های تهییج پذیر ، اسفنجی و خون پذیر آلــت تناسلــی (Erectile Tissues) به نام کورپورا کاورنوسا (Corpora Cavernosa) بهره گرفته شده است.

افزودن به درازا ، ضخامت و سختی آلــت تناسلــی در حآلــت نعوظ به صورت دائمی و مادم العمر ، افزودن به حآلــت شق پذیری هر چه بیشتر آلــت تناسلــی در هنگام تحریک جنـ.ـسـی (Bigger Harder Erection) که از آن به عنوان سختی سخره یاد میشود.

 

مکمل جنـ.ـسـی VigRX Plus دارای مواد غنی شده محرک جنـ.ـسـی گیاهی (Aphrodiasiac Herbals) میباشد که برگرفته از فرهنگ ها و تمدن های کهن چین ، اروپا و آمریکای جنوبی برای درمان عقیمی ، تحریک فعالیت های جنـ.ـسـی ، نگهداری حآلــت نعوظ آلــت در هنگام نزدیکی و افزایش تعداد و تولید اسپرم های ترشحی در بیضه ها بوده که سال های متمادی از آنها بهره گرفته میشده است. این مکمل اتساع عروقی (Vasodilation) نسوج پیرامونی آلــت تناسلــی را افزایش داده و از این طریق موجب بهبود و درمان مشکلات شریانی نظیر شق پذیری آلــت (Arterial Erectile Dysfunction) میگردد. از سوی دیگر بدون آنکه هیچگونه تاثیری در فشار خون سیستماتیک بدن داشته باشد ، شدت جریان خون را در سرخ رگ ها و سیاه رگ های مستقر در آلــت تناسلــی با تاثیر مستقیم بر سلول های اپیتلیال داخل عروقی (Epithelial Cells) بهبود می بخشد.

این محصول توسط شرکت دارویی BioPack Limited کانادا که دارای پروانه تاسیس در زمینه تولیدات داویی صادر شده از طرف بخش بررسی سلامت محصولات بهداشتی و غذایی وزارت بهداشت کانادا تحت شرایط کنترل کیفیت تولید (GMP) ساخته میگردد و در زمره محصولاتی قرار میگیرد که به شکل کمکی و مکمل دارای اثرات اضافی ذیل می باشد .

افزایش میزان و شدت جریان خون در مناطق جنـ.ـسـی (Genitals) و پر خون گردیدن کامل حوضچه های اسفنجی در هنگام نعوظ به علت دارا بودن عوامل متسع کننده عروقی (Vasodilators) که بر روی بافت های پیرامونی آلــت تاثیر میگذارند.

جدول زمانی نحوه تغییرات و تاثیرات VigRX Plus:

جدول زمانی نحوه تاثیر این مکمل بر اندازه کلی و شق پذیری آلــت به شرح زیر است :

هفته چهارم تا شش هفته : مشخص ترین تاثیر این دوره ، افزایش چشم گیر در طول آلــت میباشد. حتی زمانیکه شما در حآلــت نعوظ قرار ندارید ، آلــت دراز تر و کلفت تر از گذشته به نظر خواهد رسید.

هفته نهم به بعد : اکنون زمانیکه آلــت به حآلــت نعوظ در می آید ، به راحتی میتوانید سخت تر شدن و بلند تر شدن آن را حس کنید. سختی و سفتی آلــت در حآلــت نعوظ ، سایز اضافی آلــت ، افزایش قدرت و لذت جنـ.ـسـی در این برهه به اوج خود میرسد. در اکثر موارد استفاده از این مکمل به صورت هشت هفته ای (مصرف دو ماه) نتایج مطلوب را ایجاد خواهد نمود. با این وجود ، ادامه استفاده از مکمل بستگی به سلیقه مصرف کننده و نظر شخصی وی و یا نظر تخصصی پزشک معالج دارد. بدیهی است ، افرادی که تمایل بیشتری به تحکیم و تشدید اثرات ایجاد گردیده و دستیابی به وضعیت ایده آل خود دارند ، میتوانند همچنان به استفاده از این مکمل ادامه دهند. لازم به ذکر است ، ادامه استفاده از این مکمل به هیچ عنوان مشکلی برای بدن ایجاد نخواهد نمود.

این مکمل کاملاً فاقد هرگونه اثرات جانبی میباشد :

گروه پژوهشی تخصصی کمپانی BioPack Limited با نام Albion Medical بیش از ۱۰ سال است که در مورد راهکار های مختلف حل مشکلات و مسائل جنـ.ـسـی ، سرگرم تحقیق و پژوهش میباشد. تمرکر اصلی این تحقیقات در مورد آقایان ، بیشتر در ارتباط با افزودن اندازه آلــت تناسلــی ، زمان نزدیکی ، تقویت قوای جنـ.ـسـی و در کل بهداشت و ارتقاء سلامت جنـ.ـسـی بوده است. در این رابطه ، این تیم پژوهشی تمامی ترکیبات طبیعی و موثر که برای هزاران سال در فرهنگ ها و تمدن های مختلف سراسر دنیا جهت غلبه بر مشکلات جنـ.ـسـی مورد استفاده بوده را به کار گرفته است. از سوئی دیگر ، مکمل VigRX Plus دارای گواهینامه ها و تاییدیه های متعددی در سطوح کشوری و بین المللی میباشد که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد.

این مکمل از ترکیبات صد درصد گیاهی تشکیل شده و عاری از هرگونه مواد مصنوعی و شیمیایی میباشد که این موضوع احتمال بروز هرگونه عارضه جانبی در اثر استفاده از این دارو را ازمیان میبرد. به علاوه تجربه بیش از ۶ سال مصرف نتیجه بخش و بدون آثار سوء در کلیه کشور های آمریکای شمالی ، اروپا و آسیا به انضمام فراگیری و رشد سریع آن در میان تمامی فرهنگ ها ، ملل و اقشار مختلف جوامع گوناگون در کنار تاییدیه های مراجع قانونی و بین المللی ، بروز هرگونه عارضه جانبی نظیر سرطان زائی ، جهش زائی و ایجاد مشکلاتی مانند ناقص الخلقه زائی و … را که عوارض جانبی طولانی مدت بسیاری از دارو های شیمیایی میباشند را به علت تکیه بر اصل استفاده از مواد صد درصد طبیعی و گیاهی ، غیر ممکن میسازد.

همچنین تعداد بیش از یک میلیون و یکصد و بیست هزار سایت اینترنتی به طور مستقیم و غیر مستقیم در جهت اطلاع رسانی و فروش این مکمل در سراسر جهان فعالیت میکنند و تقریباً در تمام کشور های پیشرفته و یا در حال توسعه دنیا سایت های اینترنتی با پسوند اختصاصی آن کشور ها نظیر VigRX Plus.co.uk ، VigRXPlus.com و … در حال اطلاع رسانی ملی در جهت آشنایی مردم با این محصول بی نظیر هستند که خود نشانگر محبوبیت جهانی این مکمل میباشد.

مزایای قرص ویگرکس پلاس (ویگاریکس)  به شرح زیر است :

۱/ تسلط بر زمان ، قدرت و کیفیت نزدیکی

۲/ بهبود وضعیت جنـ.ـسـی فرد

۳/ جلوگیری از انزال زود هنگام و افزایش زمان مقاربت.

۴/ حآلــت رسیدن به اوج لذت جنـ.ـسـی که نهایتاً به انزال منجر میشود

۵/ افزایش سایز آلــت تناسلــی (دوره ۳ تا ۶ ماه )

۶/ تنظیم و ارتقاء عملکرد غدد جنـ.ـسـی و بیضه ها.

۷/ افزودن به درازا ، ضخامت و سختی آلــت تناسلــی در حآلــت نعوظ به صورت دائمی و مادم العمر.

۸/ افزودن به حآلــت شق پذیری هر چه بیشتر آلــت تناسلــی در هنگام تحریک جنـ.ـسـی (Bigger Harder Erection) که از آن به عنوان سختی سخره یاد میشود.

۹/ افزایش میزان و شدت جریان خون در مناطق جنـ.ـسـی (Genitals) و پر خون گردیدن کامل حوضچه های اسفنجی در هنگام نعوظ به علت دارا بودن عوامل متسع کننده عروقی (Vasodilators) که بر روی بافت های پیرامونی آلــت تاثیر میگذارند.

۱۰/ افزایش سایز آلــت تناسلــی به شکل دائمی ، بی خطر ، بدون درد سر ، زحمت و هرگونه مشکل و درد.

* : این قرصها محدودیت سنی ندارد و از سن ۱۸ الی ۸۰ سالگی میتوان از آن استفاده کرد. ضمنا به دلیل گیاهی بودن آن فشار خون را در حد زیاد بالا نمیبرد و هیچگونه محدودیت مصرف برای افراد دارای قند یا فشار خون ندارد.

تاییدیه ها و گواهینامه های VigRX Plus:

پروانه تاسیس در زمینه تولیدات دارویی ، صادر شده از طرف بخش بررسی سلامت محصولات بهداشتی و غذایی وزارت بهداشت کانادا.

اجازه فروش آزاد در آمریکا ، انگلستان ، امارات متحده عربی ، چین ، روسیه و … صادر شده از طرف مرکز تجارت جهانی واقع در دنور (Denver) از طرف اتاق بازرگانی ریچموند

گواهی حلال بودن ترکیبات استفاده گردیده در تمامی محصولات تولیدی این شرکت از سوی شورای اسلامی نظارت بر مواد غذایی و دارویی ایآلــت متحده آمریکا

گواهی نظارت و تایید ساخت محصولات تحت شرایط GMP

گواهی تجزیه و آنالیز در ارتباط با محتویات مکمل

گواهی تجزیه و آنالیز در ارتباط با گیاهی بودن پوشش قرص

گواهی پایداری فرآورده

ترکیبات VigRX Plus :

عصاره برگ گیاه اپیمدیوم (Epimedium Leaf Extract)

عصاره دانه کوسکوتا (Cuscuta Seed Extract)

برگ گیاه جینکگو بایلوبا (Ginkgo Biloba Leaf)

عصاره چوب کاتوآبا (Catuaba Bark Extract)

توت هائتورن (Hawthorn Berry) یا فراکتوس کراتیج (Fructus Crataige)

جینسینگ قرمز آسیایی یا پاناکس (Asian Red Ginseng)

توت درخت نخل باد بزنی اره ای (Saw Palmeto Berry)

عصاره پوست مویرا پاووما (Muira Pauma Bark Extract

طریقه مصرف VigRX Plus :

روش مصرف نسبت به فیزیولوژی بدن فرد ، انتظارات او از خودش و تمایلات شخصی وی تغییر می یابد. در حآلــت کلی مصرف دو عدد قرص در روز ترجیحاً همراه با غذا (یک قرص هنگام صبحانه و یک عدد دیگر هنگام شام) شرایط معمول استفاده از این مکمل است.

مزایای قرص ویگرکس پلاس نسبت به ویگرکس ::

  1. به دلیل فرومولاسیون پیشرفته که به شکل قرص میباشد تقلبی آن وجود ندارد. (نمونه های کپسولی دارای انواع تقلبی میباشد.)
  2. محصول جدید کشور آمریکا
  3. با سالها تجربه و بهترین گیاهان دارویی
  4. تاثیرات بیشتر به دلیل فرمولاسیون قوی تر
  5. کاملا گیاهی و بدون عوارض
  6. استفاده راحت نسبت به کرم ها و دستگاهای موجود در بازار
» قیمت: 99,000 تومان


منبع:
http://shidaa.maxebuy.com

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

اسپري مش مو

شما هم مي توانيد مانند آرايشگران حرفه اي باشيد

اسپري مش در رنگهاي مختلف و متنوع

در كمترين زمان و با راحتترين روش موهايتان را رنگ كنيد

جديدترين مدل هاي رنگ كردن مو

مدل هاي فشن مش كردن مو

همراه كتاب آرايش مدرن

ISBN:978-600-5096-96-3

1 عدد اسپري 150 ml.

قيمت : 6000 تومان

خريد پستي           خريد پستي

1 عدد اسپري 150 ml.

مش پلنگي :
اين نوع مش مخصوص لايه هاي روي سر است. كل سر به پنج يا هفت قسمت تقسيم مي شود . يك سري طلق هاي طرح دار مخصوص مش هاي فانتزي هست كه مي توانيد از فروشگاه هايي كه لوازم آرايشگري مي فروشند تهيه كنيد. اين طلق ها از شانه ي دم باريك پهن تر هستند و طرح هاي داخل آن متفاوت است مثلا به شكل هلال ماه (مش پلنگي ) يا اشكال پروانه اي و غيره است.

مو را مانند روبان كشي از لابلاي طلق عبور داده و لايه هايي را كه از روي طلق رد شده دكلره مي كنيم. لايه هاي بعدي يك در ميان است. سعي كنيد اگر مثلا هلال ماه در بالاي لايه قرار كرفت در لايه ي بعدي فاصله گذاشته و هلال ماه را پايين تر قرار بدهيم

 

قيمت : 6000 تومان

خريد پستي           خريد پستي

1 عدد اسپري 150 ml.

شما نيز مي توانيد حرفه اي باشيد

بدون نياز به صرف هزينه يا مربي

حرفه اي شويد........

مش ببري :
بسته به سليقه ي خود مو را به قطر هاي مختلف تقسيم بندي كرده و ببافيد. گيس ها مي توانند به سه يا پنج قسمت تقسيم شوند . انتهاي بافت ها را با كش بافت محكم كنيد . بعد روي قسمت برجسته ي گيس ها اسپري مي كنيم .اگر زمينه ي مو تيره بود رنگ روشن و اگر زمينه ي مو روشن بود رنگ تيره استفاده مي كنيد .

قيمت : 6000 تومان

خريد پستي           خريد پستي

1 عدد اسپري 150 ml.

اسپري مش مو موجود در 5 رنگ :

طلايي ، مشكي، سفيد، صورتي و قرمز

لطفا رنگ مورد نظر خود را حتما در قسمت پيغام ذكر نماييد!

قيمت : 6000 تومان

خريد پستي           خريد پستي

شما هم مي توانيد مانند آرايشگران حرفه اي باشيد

اسپري مش در رنگهاي مختلف و متنوع

در كمترين زمان و با راحتترين روش موهايتان را رنگ كنيد

جديدترين مدل هاي رنگ كردن مو

مدل هاي فشن مش كردن مو

 موهاي متفاوت وانواع مش كردن مو

                 

 

منبع:
http://onlinkharid.eshopfa.biz

 

 




تاریخ: شنبه 21 آبان 1390برچسب:خرید پستی اسپري مش مو,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

نحوه عملكرد سمناكس Semenax :

 از زماني كه جنس مذكر (مردان) به دنبال يافتن راهي جهت افزايش پاشش مني و همچنين اورگاسم قوي تر بوده اند ، كپسول سمناكس با فرمولاسيون قوي بوجود آمد تا اين خواسته آقايان را برآورده و آنها را در كسب تجربه ها و ستاوردهاي جديد (دستيابي به لذت بيشتر) كمك كند.

يكي از ساختارهاي موفقيت در ذهن انسان زنده داشتن يك رابطه رضايت بخش عالي است. يك فرد هميشه علاقمند است كه تصور مثبتي نسبت به دنيا ، زندگي اطرافش و احساس رضايتي از خود داشته باشد. لذا داشتن يك رابطه رضايت بخش عميقا” با دو جنبه ي اجتماعي و شخصي زندگي فرد گره خورده است.

وقتي تخليه مني صورت مي گيرد آلت جنــ.ــسـي (پنيس) مني را به سمت خارج پمپاژ كرده و بيرون مي ريزد .لذا موجب احساس لذت در بسياري از مردان وزنان مي شود(ارگاسم).

داشتن حجم زيادي از مني در هر بار تخليه از پنيس مي تواند موجب تماس جنــ.ــسـي طولاني تر شود. وقتي ميزان تخليه مني افزايش يابد احساس لذت بيشتري را به دنبال دارد و رضايت فرد از رابطه رضايت بخش بيشتر مي شود.لذا تخليه طولاني تر تجربه ي اوج لذت جنــ.ــسـي (ارگاسم) را در هر دو شريك جنــ.ــسـي افزايش داده و بهتر مي كند.

مني و باروري:

براي يك لقاح طبيعي، وجود يك تخمك ومقدار زيادي اسپرم لازم است. يك مرد متوسط مي تواند بيشتر از صد ها ميليون اسپرم در چند مدت در هر روز توليد كند. فاكتورهايي وجود دارند كه مي توانند روند اسپرم سازي را مختل نموده و اثرات سويي داشته باشند.

فاكتورهايي نظيرسيگار، مصرف مواد مخدر، فقر غذايي  ،عدم فعاليت جسماني ،گرما و حتي پوشيدن لباس هاي تنگ وچسبان در اطراف ران ها افزايش حجم مني موجب افزايش درصد باروري مي شود.

اگر زوجين قصد بچه دار شدن را داشته باشند، شماره ي اسپرم توليد شده در هر بار تخليه كاملا”به اندازه ي كيفيت اسپرم مهم است.

آناليز مني مرد يا ارزيابي مني:

بيشتر براي بررسي علل مربوط به مرد در نازايي انجام مي گيرد.

براي ارزيابي ابتدا بايد ۲الي۳ روز از تماس جنــ.ــسـي خود داري شود.

در حالت طبيعي آناليز مني در اين موارد صورت مي گيرد:

- حجم ۲تا۶ ميلي ليتر

- زمان ابكي شدن مني ۳۰دقيقه

- شمارش اسپرم ها ۲۰ تا ۲۵ ميليون در هر ميلي ليتر

- درصد اسپرم با حركت به سمت جلوبيش از ۵۰٪

 -پ .هاش  7.7 الي 8.2

-حاوي 90 كپسول سنماكس (سمنكس)

- شكل يا مرفولوژي بيش از ۵۰٪

در صورتي كه نتايج آناليز طبيعي باشد  تقريبا” علل مربوط به مرد در نازايي رد مي شود.

بيشتر مردان چه بخاطر بچه دارشدن و چه بخاطرلذت بردن از انزال،تمايل به افزايش مقدار اسپرم خود دارند.به نظر برخي زياد بودن حجم مايع مني ميتواند نشان دهنده سلامت جسمي باشد.صرف نظر از صحت وسقم اين گفته،بدون شك افزايش حجم مني ميتواند لذت ارگاسم رابيشتر و مدت آنرا طولاني تر نمايد.بعلاوه افزايش توليد اسپرم در بيضه ميتواند ميل جنــ.ــسـي شما را هم بيشتر سازد.

http://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/semenax/2.jpg

در هر انزال چند اسپرم وجود دارد؟
به طور ميانگين در هر يك چهارم انس از مايع مني در حدود 500 ميليون اسپرم شناور است يا به عبارتي يه اندازه ي 5/2 برابر جمعيت ايالات متحده يك مرد معمولي در طول زندگي اش حدود 18 ليتر مايع مني يا تقريبا 5/1 تريليون اسپرم را به حركت در مي آورد. بنابر اين از نظر تئوري او قادر است 500 برابر جمعيت كره خاكي پدر شود.

كپسول Semenax دقيقا چه عملي را انجام ميدهد ؟

اين كپسولها داراي مجوز و گواهينامه cGMP  (توليد در شرايط مطلوب) ميباشد. سمناكس محصولي است 100% طبيعي و مورد تاييد تمامي پزشكان ميباشد. اين محصول با نسبت دقيق عصاره هاي گياهي فرموله شده ، و اثرات زير را خواهد داشت :

اورگاسم قوي و طولاني مدت (بصورت دائمي و هميشگي) ، افزايش حجم اسپرم ، افزايش تعداد اسپرم (جهت افرادي كه دچار ناباروري هستند) ، افزايش و بهبود قابل توجه رضايت جنــ.ــسـي ، قدرتمند كردن غدد جنــ.ــسـي ، افزايش قدرت پاشش و پرتاب فوق العاده قوي اسپرم ، معالجه افرادي كه حجم اسپرم كمي دارند ، افزايش باروري و پتانسيل جنــ.ــسـي ، افزايش كيفيت اسپرمها ، بهبود ساخت اسپرم و مني و....

كپسول Semenax™ كپسولي است كه ميزان اسپرم را تا 500 برابر افزايش ميدهد. اين كپسول علاوه بر افزايش حجم اسپرم در زمان انزال ، شدت و قدرت ارگاسم را نيز افزايش ميدهد.

مزايا و نتايج سمناكس :

اين كپسولها داراي مجوز و گواهينامه cGMP  (توليد در شرايط مطلوب) ميباشد. سمناكس محصولي است 100% طبيعي و مورد تاييد تمامي پزشكان ميباشد. اين محصول با نسبت دقيق عصاره هاي گياهي فرموله شده ، و اثرات زير را خواهد داشت :

1.       اورگاسم قوي و طولاني مدت (بصورت دائمي و هميشگي)

2.       افزايش حجم اسپرم

3.       افزايش تعداد اسپرم (جهت افرادي كه دچار ناباروري هستند)

4.       افزايش و بهبود قابل توجه رضايت جنــ.ــسـي

5.       قدرتمند كردن غدد جنــ.ــسـي

6.       افزايش قدرت پاشش و پرتاب فوق العاده قوي اسپرم

7.       معالجه افرادي كه حجم اسپرم كمي دارند

8.       افزايش باروري و پتانسيل جنــ.ــسـي

9.       افزايش كيفيت اسپرمها

10.   بهبود ساخت اسپرم و مني

11.   تقويت و تنظيم عملكرد غدد جنــ.ــسـي مرد

12.   تنظيم عملكرد بيضه ها و توليد هورمونهاي جنــ.ــسـي

13.   درمان عقيمي و ناباروري هاي ناخواسته

14.   انزال انفجاري همزمان با افزايش چشمگير پرتاب مني

15.   و....

نتايج واقع بينانه : بيشتر مرداني كه از سمناكس استفاده ميكنند اثرات آن را بلافاصله و در كمتر از 2-3 روز احساس ميكنند. با ادامه استفاده نتايج به حداكثر خود خواهد رسيد و تا زماني كه شما بخواهيد خواهد ماند. 

سئوال و جواب:

سمناكس به عنوان بهترين تقويت كننده مايع مني در نظر گرفته شده است. اين محصول كمك ميكند تا مردان از مشكلات كمبود اسپرم و مسايل عدم باروري  رهايي يابند. همچنين اين محصول به افرادي كه تمايل به افزايش ميزان و شدت انزال و اورگاسم قويتر دارند كمك ميكند تا به خواسته خود برسند.

آيا اين محصول فقط مخصوص مرداني است كه مشكل ناباروري دارند ؟

Semenax علاوه بر اينكه مشكلاتي مانند ناباروري مردان از قبيل كمبود تعداد اسپرم و ميزان تحرك كم اسپرم را درمان ميكند ، در عين حال براي مرداني كه مايل به افزايش حجم اسپرم و افزايش شدت پاشش و اورگاسم قوي تر هستند ، مناسب است.

چرا حجم بيشتر مايع مني باعث اورگاسم قويتر ميشود ؟

با افزايش ميزان اسپرم توليدي ، اندام جنــ.ــسـيتان بايد انقباض سخت تري را براي مدت طولاني داشته باشد ، بنابراين اورگاسم چهار يا پنج برابر قويتر خواهد بود و بيشتر طول ميكشد ، اين موضوع سبب لذت فوق العاده زيادي در فرد خواهد شد.

استفاده از اين كپسولها چه مزاياي ديگري دارد ؟

علاوه بر افزايش حجم اسپرم و مايع مني ، باروري افزايش يافته ، بعلاوه اورگاسم قويتر رضايت بيشتر شما را در پي دارد ، بهبود عملكرد جنــ.ــسـي ، افزايش اعتماد به نفس ، افزايش ميل جنــ.ــسـي و....  از ديگر مزاياي اين كپسول ميباشد. همچنين بسياري از مردان گزارش داده اند كه با ادامه مصرف اين محصول مشكلات نعوظ آنها نيز درمان شده است.

تفاوت وياگرا با سمناكس چيست ؟

وياگرا حجم اسپرم و مايع مني را افزايش نميدهد ، وياگرا حالت مخدر دارد و استفاده از آن همراه با عوارض و خطراتي همراه است در حالي كه Semenax يك كپسول 100% طبيعي و بدون عوارض ميباشد و مواد مخدر نيست. Viagra در شرايط خاص نياز به نسحه پزشك دارد اما كپسول سمناكس نياز به نسخه پزشك ندارد.

آيا Semenax كپسول مطمئني است ؟

بله ، يكي از اولين سئوالاتي كه هر فرد در مورد اين كپسول ميپرسد بحث سلامت آن است. سمناكس با پايه اسيدهاي آمينه ساخته شده است. اين اسيدهاي آمينه با اضافه كردن گياهان كنستانتره شده ، براي بدن 100% مفيد و بدون خطر است.

من عمل Vasectomy انجام داده ام آيا ميتوانم از اين محصول استفاده كنم ؟

بله ، با اين شرايط كپسول ميزان مني و حجم پرتاب و... را افزايش ميدهد اما كيفيت و تحرك اسپرم را افزايش نخواهد داد و باروري ايجاد نميكند.

 

نحوه مصرف كپسول Semenax :

 بهترين روش استفاده روزي 3 عدد كپسول همراه با 3 وعده غذايي ميباشد. بهتر است همراه با صبحانه يك عدد ، همراه با ناهار يك عدد و همراه با شام يك عدد خورده شود.

حاوي 90 كپسول سنماكس (سمنكس)

نكات مهم حين استفاده :

اين محصول به دليل محتويات گياهي كه دارد هيچگونه تداخل دارويي ندارد و با هر دارويي قابل استفاده است.

بهتر است از سبزيجات تازه از جمله سير ، پياز ، پيازچه ، تره و....  همچنين ميوه هايي مانند موز و... استفاده نماييد. اين كمك ميكند تا شما هرچه سريعتر به نتيجه مورد نظر خود برسيد.

» قيمت: 139,000 تومان







تاریخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:خرید اسپرم ساز ,سمناکس, Semenax,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

ماسك جادويي بيني

ماسك چندكاره مخصوص بيني

پاك كننده و فرم دهنده بيني

آيا راه ديگري براي داشتن بيني ايده آل بدون عمل جراحي وجود دارد؟

محصول برگزيده آرايشي بهداشتي در كره جنوبي

از بين برنده سلول هاي مرده پوست و جوش هاي سر سياه

پديده زيبايي سال 2011  اروپا

تاثير معجزه آسا فقط در 4 مرحله

نتيجه اعجاب انگيز آنرا در مدت زماني بسيار كوتاه

 تا حدي كه خودتان نيز باورتان نميشود مشاهده خواهيد نمود

پاك كننده و فرم دهنده بيني

پاك كننده

زيبا كننده

فرم دهنده

مخصوص بيني هاي گوشتي ، متورم و غضروفي

بدون نياز به عمل جراحي

بدون عوارض

از بين برنده سلول هاي مرده پوست و جوش هاي سر سياه

پاك كننده و فرم دهنده بيني

تصور و انتظارات غير واقع بينانه درمورد جراحي پلاستيك بيني زياد است. هميشه اين امكان وجود ندارد كه بافت انسان را به گونه اي تغيير داد تا آنچه بيمار دلش مي خواهد حاصل شود. هدف جراح اين است كه ظاهر بيمار را در طي اعمالي كه به دقت برنامه ريزي شده اند زيباتر كند .

 اينكه او چگونه به اين مهم دست مي يابد به ميزان زيادي بستگي به آموزش ، تجربه، علم و مهارت او دارد و تمامي اين فاكتورها بسيار متغير هستند. همكاري بيمار و واكنش هاي ناخواسته نيز نقش بسيار اساسي در نتيجه نهايي يك عمل جراحي دارد .جراح نمي تواند نتيجه نهايي عمل را تضمين كند بلكه قادر است تضمين كند كه تمامي تلاش خود را براي حصول نتيجه بهتر بكارخواهدبرد .

پاك كننده و فرم دهنده بيني

هر بسته شامل 6 عدد ماسك بيني مي باشد.

- بيني خود را با كمي آب مرطوب نماييد.

- چسب پشت ماسك را جدا كنيد و ماسك را بر روي بيني خود قرار دهيد.

- مدت 10 الي 15 دقيقه در مكاني آرام به استراحت بپردازيد و صبر كنيد ، سپس به آرامي ماسك رو از روي صورت خود برداريد .

- قابل بذكر است براي پاك كردن ماسك به هيچ عنوان از آب استفاده نكنيد.

از بين برنده سلول هاي مرده پوست و جوش هاي سر سياه

 آيا تحمل درد و عوارض بعد از عمل ، هزينه هاي گزاف و رد بجاي مانده

 از بخيه ها برايتان مشكل ساز نميشود؟

آيا راه ديگري براي داشتن بيني ايده آل بدون عمل جراحي وجود دارد؟

توجه توجه محصول اصلي داراي طراحي بشكل زير ميباشد

پاك كننده و فرم دهنده بيني

ماسك جادويي بيني

ماسك چندكاره مخصوص بيني

پاك كننده و فرم دهنده بيني

آيا راه ديگري براي داشتن بيني ايده آل بدون عمل جراحي وجود دارد؟

محصول برگزيده آرايشي بهداشتي در كره جنوبي

از بين برنده سلول هاي مرده پوست و جوش هاي سر سياه

پديده زيبايي سال 2011  اروپا

تاثير معجزه آسا فقط در 4 مرحله

نتيجه اعجاب انگيز آنرا در مدت زماني بسيار كوتاه

 تا حدي كه خودتان نيز باورتان نميشود مشاهده خواهيد نمود

» قيمت: 12,100 تومان


منبع:
http://shidaa.maxebuy.com



تاریخ: یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:خريد كوچك كننده بيني كره اي اصل,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل


ماساژور صورت power perfect pore ماساژور صورت پاور پرفكت پورمخزن دار

 

توجه توجه

داراي مخزن آب براي جلوگيري از صدمات پوستي(براي اولين بار در ايران)
بهترين ضد چروك صورت

ماساژ دهنده صورت، براي رفع چين و چروك،

آخرين و پيشرفته‌ترين دستگاه زيبايي پوست صورت و بدن

يك دستگاه كامل براي زيبايي پوست صورت،

سفيد كننده، محو كننده لك‌ها، ضد چين و چروك، حذف كننده چربي،

شفاف كننده پوست و جلوگيري از پيري زودرس

ماساژور كوچك زيبا كم حجم راحت ارزان قابل استفاده در محل كار و منزل

براي رفع خستگي و دردهاي عضلاني و مفاصل مناسب براي جوانان و سالمندان

ورزشكاران كاربران كامپيوتر فيزيو تراپها ماساژوري كه هم اكنون در اختيار شماست

با طرحي زيبا،كم حجم وسبك ساخته شده كه براحتي قابل

استفاده در منزل ومحل كارميباشد.

فقط با دو باطري قلمي ، داراي 4 سر قابل تعويض

در مكانهائي از قبيل سونا، حمام پر بخار با رطوبت بالاازاين دستگاه استفاده نشود.

(( توجه توجه ))

هنگامي كه از دستگاه به مدت طولاني استفاده نمي شود باطريهاي آن را خارج نمائيد.

بيش از 15 دقيقه محل مورد نظر را ماشاژ ندهيد.

ماساژ دهنده صورت، براي رفع چين و چروك، افتادگي پوست صورت، رفع چاقي صورت،

رفع غبغب و از بين برنده جوشها، گونه‌گذاري با عملكرد الكترومغناطيسي،

فوق‌العاده موثر جهت استفاده شخصي و سالن

 

از دستگاه ماساژور همه كاره power perfect در موارد زير مي توان استفاده كرد:

 

يك : سفيد كنندگي و تميز كردن منافذ پوست در اين تمرين با ايجاد ماساژي ملايم بر سلولهاي داخلي پوست ،فعاليت سلولي درآنها را افزايش داده، كورتكس سلولهاي پوستي را نرم كرده ومنافذ آن را تميزمي نمايد

دو : از بين بردن لكهاي آكنه در اين تمرين با ايجاد ماساژ برلايه هاي داخلي ترپوست لخته ها را باز كرده ،عروق پوست را گشاد نموده سوخت و سازسلولي را افزايش داده ،جريان گردش خون را بهبود بخشيده و لكهاي موجود را از بين برده و از ايجاد لكهاي جديد جلوگيري مي مايد.

سه : صاف كردن چروكها اين تمرين از پيري و شكستگي پوست جلوگيري نموده و باعث نفوذ هر چه عميق تر مواد مغذي موجود در كرم درپوست و در نتيجه تغذيه ومرطوب شدن پوست ميگردد نتيجه ؟ چروكها وخطوط روي پوست بتدريج از بين ميروند.

چهار: از بين بردن پيله و سياهي زير چشم با استفاده از اين تمرين و اثر حرارتي حاصله ، جريان گردش خون افزايش يافته و آب و چربي انباشته شده موضعي پراكنده شده و درنتيجه پيله وسياهي زيرچشم تدريجا از بين خواهد رفت .

پنج : از بين بردن چروكهاي چشم با استفاده ازاين تمرين جريان گردش خون بطورموثري افزايش يافته وكرم تقويتي مرطوب كننده عميقا درپوست نفوذ داده ميشود و بدين ترتيب رطوبت مورد نياز تضمين شده و چروكهاي دورچشم تدريجا از بين خواهند رفت .

» قيمت: 29,500 تومان

 

منبع:

http://kharidonline.info




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل
بهترین و مرغوب ترین ژل حجم دهنده لب پوتینگ ژل

هیدرات های مرطوب کننده نهفته در ترکیب این ژل, باعث نگه داری و رطوبت آنها گشته و آنها را پر حجم و براق نگاه میدارد. ترکیبات ویژه این ژل باعث نگهداری و رطوبت لبها گشته و انها را براق و پرحجم نگاه میدارد. این ژل از ویتامین های طبیعی و کلاژن تهیه شده و باعث بزرگ شدن و حجم دهندگی بیشتر لبها گشته و راز پنهان زیبایی جلوه دادن را به شما معرفی می کند. روش استفاده : لب های خشک را با مقداری از این ژل مرطوب کرده و برای نتیجه بهتر دو تا سه دقیقه بعد از روژ لب استفاده نمایید. در حجم 50 میلی لیتر خالص بسیار مقرون به صرفه 100% تضمینی

شماره مجوز بهداشت : 100211012047

نمونه اول بعد از مصرف

http://asisdafpars.uploadasiapars.info/aks/lab/12.jpg

 

نمونه دوم بعد از مصرف

 

http://asisdafpars.uploadasiapars.info/aks/lab/lipcloseup-2.s600x600.jpg

برخی از امکانات و قابلیتها:


شماره مجوز بهداشت : 100211012047
دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی
در دو تا سه دقیقه لبهایی فاقد چروک و زیبا داشته باشید
در حجم بالا 50 میلی لیتر
بسیار مقرون به صرفه 100% تضمینی
دارای کلاژن ماکزیمم

 

» قیمت: 18,000 تومان


منبع:


http://shidaa.inbuy.ir




تاریخ: سه شنبه 10 آبان 1390برچسب:حجم دهنده و بزرگ کننده لب,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

رفع سفيدي مو - بازگشتن موها به رنگ اصلي
رفع تدريجي سفيدي موي سر ( متفاوت از آنچه تا به الان ديده ايد)
http://asiaparsars.uploadasiapars.info/aks/rangmo/x6dx5ax6rlvsfo0vi10u.jpg
اين محلول جادويي مناسب براي هر خانم و آقاي خوش سليقه اي است كه آرزو دارد هميشه جوان بماند و اين جواني و شادابي را نگه دارد .استفاده از اين محصول بسيار آسان بوده ونتيجه بي نظيري دارد .
اين محصول نياز به هيچ نوع مكمل يا مواد ديگري ندارد و هركسي مي تواند براحتي از اين محصول استفاده نمايد .

http://asiaparsars.uploadasiapars.info/aks/rangmo/express-color-permanent-color-powder-kit.jpg

جادوي اين محلول در آن است كه : هم موهاي سفيد شما رابه رنگ خود برمي گر داند ، هم موهاي شما را براق ، شفاف مي كند . اين محصول ضد شوره مي باشد .
همراه با دفترچه فارسي نگارش شده توسط كار خانه .

*داراي هولوگرام SFC دبي

 

با مصرف يك دوره 45 روزه موهاي سفيد شما را به رنگ سابق برگردانده و 10 سال جوانتر شويد.
1-برگشت رنگدانه هاي، موهاي سفيد شده(به رنگ اوليه) اين محصول موهاي سفيد شده را به رنگ قبلي باز مي گرداند،اين محصول كاملاٌ پيگمنت ها و رنگدانه هاي مو را فعال نموده وباعث تقويت ريشه مو نيز ميگردد

2-نسبت به محصولات موجود در بازار بسيار راحتتر قابل استفاده ميباشد

3-نسبت به حجم و كارائي از قيمت مناسبتري برخوردار ميباشد .

 

4- جزو معدود محصولاتي ميباشد كه در حال حاضر در اروپا وامريكا وديگر كشورها به بازار عرضه ميشود
5-داراي بوي مطبوع نسبت به محصولات مشابه
6- داراي مواد مغذي چهت فعال كردن پيگمنت ها دانشمــــندان آمريكايي بعد از سالها تحقــيقات و بررسي توانســته اند بي ضـرر ترين موادي كه در طبيعت ميباشد وبا بدن انسان سازگاري دارد كه باعث برگشت مجدد رنگدانه هاي مو به رنگ قبلي را ميشود را كشف و امروز اين امحصول در اختيار شما ميباشد

دقت نمائيد اين محصول بر روي ملانين و سلولهاي سازنده رنك مو شما تاثير گداشته و مشكل عدم ساخت رنگ را حل مينمايد و با شامپوهاي موجود در بازار كه تنها موي شما را با موادي بي كيفيت(حاوي حناي هندي) رنگ مينمايد فرق دارد

 

 

» قيمت: 39,500 تومان

 

منبع:
http://kharidonline.info

 

 

 




تاریخ: دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:خرید شامپو رفع سفيدي مو,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

كاربرد: كرم گياهي سفيد كننده و رفع تيرگي زير بغل و كشاله ران
http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/zirbaghal/2.jpg
 

اين محلول شما را در تمام روز به اعتماد به نفس و غرور كامل مي رساند. به وسيله فرمول و عصاره هاي طبيعي آن در سفيدي و رفع تيرگي موثر مي باشد ، از ويژگي موثر لوسيون پارتنر لاو ، رفع بوي نامطبوع بدن مي باشد. اين كرم باعث سفيدي و درخشندگي مناطق حساس بدن نظير: زير بغل،كشاله ران،آ.لت و ... مي گردد.
 

روش مصرف لوسيون رفع تيرگي زيربغل پارتنر لاو: پس از دوش گرفتن بدن خود را خشك نمائيد و به وسيله محلول Partner Love دو بار در روز صبح وشب به زير بغل و كشاله ران خود بماليد. ساخت فرانسه
 

براي خريد لوسيون رفع تيرگي زير بغل پارتنر لاو كافي است بر روي دكمه خريد پستي كليك كنيد و فرم سفارش را پر كنيد. براي هماهنگي ارسال با شما تماس مي گيريم. پس لطفا در وارد كردن اطلاعات مخصوصا  شماره تماس دقت فرماييد.
 

برخي از امكانات و قابليتها:

 

  • لوسيون محصول شركت Partner love فرانسه
  • سفيد كننده و رفع تيرگي زير بغل و كشاله ران
  • براي رفع بوي نامطبوع بدن
  • لوسيون پارتنر لاو نرم كننده پوست بدن
  • حاوي عصاره ميوه ها و ويتامين ث
  • http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/zirbaghal/3.jpg
» قیمت: 26,500 تومان


منبع:


http://shidaa.inbuy.ir




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

 Paco Rabanne 1 MILLION

مقدار مایع: 100ml

کشور سازنده: فرانسه

مدل: مردانه

این عطر دارای ترکیبی از گریپ فروت درخشان، فرتون نارنجی ، نعناع، گل رز، دارچین ، ادویه جات ، چرم بور، چوب بور، نعناع هندی و کهربا میباشد.

پر طرفدارترین عطر مردانه در سال 2009

بهترین عطر مردانه

این محصول دارای گارانتی کیفیت و قیمت حداقل 30% زیر قیمت بازار میباشد

تضمین اصلی بودن با گارانتی برگشت هزینه

» قیمت: 39,500 تومان

 




ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل
اين محصول داراي شماره مجوز 54320 و 9786005096026: ISBN ميباشد

دستگاه سفيد كننده دندان

whitelight

انگيزه اي براي لبخند

آيا دندان هايي زرد داريد و از خنديدن خجالت مي كشيد؟

آيا دوست داريد بخنديد و ديگران از خنديدن شما به خنده درآيند؟

آيا دوست داريد ديگر دندان هايتان زرد نباشد و به رنگ سفيد خالص درآيند؟

پس سفيدي دندانهايتان را از ما بخواهيد با دستگاه سفيد كننده دندان 

جرات خنده را در شما چندين برابر خواهد شد...

بدون آسيب رساندن به دندان، تجمع پلاك ها را از بين مي برد.

جذب فلورايد را در دندان ها افزايش مي دهد.

باعث شادابي لثه ها مي شود.

از پوسيدگي دندان ها جلوگيري مي كند.

 تركيب جديد اين فرآورده باعث جذب سريعتر فلورايد توسط

 دندان ها و افزايش مقاومت ميناي دندان مي گردد.

قيمت : 22000 تومان

خريد پستي           خريد پستي

سيستم سفيد كننده دندان  White Light محصولي با كارايي بسيار عالي مي بشاد كه شما مي توانيد آنرا به راحتي در منزل استفاده كنيد و در كوتاه ترين زمان به نتيجه مطلوب برسيد و داندا هايي درخشان و زيبا داشته باشيد.

با تهيه اين محصول به راحتي شما نيز مي توانيد دندان هايي سفيد و براق داشته باشيد.
پك سفيد كننده ي دندان شامل خمير دندان سفيد كننده و محلول بليچينگ و قالب دندان مخصوص استفاده در منزل به همراه روش استفاده ي بسيار آسان مي باشد .اين محصول ساخت كشور آلمان مي باشد و هيچگونه آسيبي به ميناي دندان وارد نمي كند وكاملا تست شده است. پس اگر شما مي خواهيد دندان هاي سفيد و لبخندي زيبا ودلنشين داشته باشيد سيستم
White Light تمامي انتظارات شما را تنها در عرض 10 دقيقه بر آورد مي كند.

قيمت : 22000 تومان

خريد پستي           خريد پستي

اين پك شامل ابزار هاي زير مي باشد:
- چراغ سفيد كننده
- سر لرزشي
- قالبهاي پيشرفته دندان
- دفترچه راهنما و راز هاي زيبايي دندان
- ژل سفيد كننده
- 2 عدد باطري 
Lithium CR2025

 هزينه گزاف جهت جرم گيري دندان را در جيب خود

بگذاريد و فقط كافيست

 اين محصول ويژه را يكبار تجربه كنيد !!

 

قيمت : 22000 تومان

خريد پستي           خريد پستي

ويژگي هاي برجسته اين محصول:
• سفيد كرده دندان ها تنها در عرض 10 دقيقه
• استفاده آسان و ايمن
• ماندگاري تاثير
• مناسب و بسيار عالي براي استفاده قبل از مهماني ها

قيمت : 22000 تومان

خريد پستي           خريد پستي

سيستم سفيد كننده دندان White Light كاملا مطمئن و بسيار ساده و آسان قابل استفاده مي باشد .  البته اين سيستم قيمت بسيار مناسبي دارد و شما به راحتي مي توانيد آنرا تهيه كنيد و از تاثير خوب آن شگفت زده شويد.در اين سيستم با استفاده از ژل بر روي دندان و قرار دادن چراغ  ميتوان جرمهاي روي دندان را ازبين برد . اين محصول قابل استفاده در منزل بوده و شما مي توانيد با هزينه اي كمتر يك دندانپزشك را در منزل خود داشته باشيد و هر زمان كه اجساس نياز به آن داشتيد تنها و تنها در 10 دقيقه دندان هايتان را سفيد و درخشان سازيد. پس از اينكه شما به نتيجه مطلوب خود رسيديد ميتوانيد استفاده از اين سيستم را كم تر كنيد و ماهي يكبار براي ماندگاري تاثير آنرا استفاده كنيد.

شما پس از استفاده، دندان هايي سفيد و براق خواهيد داشت كه جرات خنده را در شما چندين برابر خواهد كرد و توجه همه را به سوي شما جلب خواهد كرد.

 

 

                 

اين محصول داراي شماره مجوز 54320 و 9786005096026: ISBN ميباشد

منبع:
http://onlinkharid.eshopfa.biz



 




تاریخ: پنج شنبه 5 آبان 1390برچسب:خريد دستگاه سفيد كننده دندان , whitelight,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

کپسول افزایش وزن و چاق کننده ساخت کره

کپسول گیاهی و چاق کننده جنسینگ طلایی (ساخت کره)

یکی از گیاهان نیروزا و مقوی که شهرت زیادی در جهان دارد "جینسینگ" می باشد که بهتر است آن را "گیاه جوانی" یا "نوش دارو" بنامیم. در کتاب های سنتی و به عربی ریشه گیاه را "جنسه" و "جنسا" می نامند.

به فرانسوی و انگلیسی Ginseng و Asiatic ginseng و chinese ginseng گفته می شود. گیاهی است از خانواده عَشقه Araliaceae است که نام علمی آن Panax ginseng می باشد.

جینسینگ گیاهی نیرو بخش بوده و در حفظ سلامتی بدن و هماهنگی فعالیت های حیاتی آن نقش به سزایی دارد. لازم به ذکر است که خواص این گیاه در ریشه آن وجود دارد.

سایر خواص جینسینگ عبارتست از:
* افزایش قدرت جسمانی  و ج.نسی
* افزایش شادابی و نشاط
* افزایش قدرت تحمل و پایداری
* از بین بردن استرس
* مقابله با پیری و عوارض آن
* تقویت سیستم ایمنی بدن
* تنظیم سوخت و ساز (متابولیسم) بدن
* افزایش قدرت سیستم قلبی و عروقی
* تنظیم فشار خون (كاهش دهنده فشار خون در صورت بالا بودن آن و افزایش دهنده فشار خون در صورت پایین بودن آن)
* تقویت ‌کننده قوای عمومی بدن و به ‌ویژه تقویت ‌کننده توانایی جنسی مردان
* کاهش میزان و شدت سرماخوردگی در فصل زمستان

خواص فوق به دلیل وجود تركیباتی خاص به نام جینسینوساید( ginsenoside ) در ریشه این گیاه است. هر چه ریشه این گیاه پیرتر شود، تجمع جینسینوسایدها نیز افزایش می یابد. لذا می توان گفت با افزایش تدریجی سن گیاه خواص درمانی و دارویی ریشه آن نیز افزایش می یابد.

شواهد به دست آمده حاكی از آن است كه این گیاه برای از بین بردن آثار ناشی از خستگی و ضعفِ قوای ذهنی و جسمی موثر است و برای درمان بیمارانی كه از دردهای سینه (بیماری های ریوی) شكایت دارند نیز پیشنهاد می شود. همچنین این گیاه قادر به از بین بردن تومورها و افزایش طول مدت زندگی افراد است.

مطلب مهم این است كه علی رغم داشتن خواص درمانی، این گیاه عمدتاً نقش حفاظتی و پیشگیری كننده دارد و كمتر به عنوان درمان قطعی و سریع بیماری ها موثر است.

این محصول موجب اضاف وزن بصورت ماهیه میشود و چربی اضافی برای شما در بر نخواهد داشت

» قیمت: 38,500 تومان



تاریخ: چهار شنبه 4 آبان 1390برچسب:بهترین راه چاق شدن,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

ریمل ویبره دار پلاس محصول اصل ژاپن ریملی متفاوت از نمونه های مشابه بازار که با این اسم ویبره ارایه میشود

 یک ریمل با کارایی فوق العاده که با داشتن خاصیت ویبره سبب می شود مژه های شما کاملاً آغشته به مواد ریمل شده و به گونه ای مناسب فر خورده و بسیار بلندتر و حجیم تر به نظر برسد.

 این ریمل ضد آب همان چیزی که به دنبالش بودید ... دیگر نگران آرایش مژه هایتان نباشید ... با ریمل پلاس اصل همه کارها برای شما آسان شده است .

 با ظاهری شیک و زیبا مخصوص خانم هایی که به زیبایی شان اهمیت میدهند ... هدیه ای مناسب برای آن کس که دوستش دارید جدیدترین های دنیای آرایش و زیبایی را از ما بخواهید ...

بهترین ریمل بازار

 چشمانی زیبا و منحصر بفرد را با ریمل پلاس تجربه کنید تعداد محدود قیمت مناسب کیفیت بسیار بالا

» قیمت: 15,800 تومان



تاریخ: یک شنبه 1 آبان 1390برچسب:ریمل ویبره دار پلاس پرفکت,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 94
بازدید ماه : 2102
بازدید کل : 50561
تعداد مطالب : 377
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

سفيد كننده زير بغل(جديد)


پد ضد درد قاعدگي بانوان


چاي آرام بخش ريلكس


ناگفته هاي زناشويي اورجينال


آموزش يوگاي صورت


دانستنيهاي زندگي زناشويي


كتاب 101 روش رمانتيك بودن


كتاب ملودي عاشقانه زيستن