برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفید کننده زیر بغل اینجا کلیک کنید

خوب ترین وسیله برای ترک سیگار
سفيد كننده زير بغل,رفع تیرگی زیر بغل
كرم رفع تيرگي زير بغل،كرم رفع تيرگي كشاله ران،خريد كرم موبر دائمي باله آ - اصل آلمان

دستگاه ترک سیگار الکتریکی

پدیده ای بی نظیر برای ترک سیگار در کوتاهترین زمان ممکن

با استفاده از این وسیله سلامتی را به خود و دیگران هدیه دهید!

بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید و مناسب ترین وسیله برای افراد سیگاری …

100 درصد تضمینی و دارای یک سال گارانتی تعویض

 دستگاه الکترو اسموک بهترين وسيله براي ترك سيگار

با استفاده از دستگاه الکترو اسموک EHealth Cigarette

شما در کوتاهترین زمان ممکن سیگار را ترک  خواهید کرد!

قابل شارژ و دارای یک سال گارانتی تعویض …

قیمت : 26,900 تومان

سیگار الکترونیک یک دستگاه دود زای میکرو الکترونیک است که از تکنولوژی بمباران اتمی برای تولید دود استفاده میکند بدین ترتیب که برای به وجود آوردن دود با بوی توتون از ریز سازی مایعی استفاده می کند که در داخل آن وجود دارد.این دستگاه همانند سیگارهای معمولی سیگاریها را تحریک میکند و میتواند به صورت سالم و بدون خطر نیاز آنها را به دود برآورده کند و آنها را شاد و ریلکس کند اما یکسری تفاوتهایی با سیگار های معمولی دارد:از جمله قابل اشتعال نیست و هیچکدام از ۴۰۰۰ماده سمی و منو اکسید کربن موجود در سیگار در آن دریافت نمیشود.
سیگار الکترونیکی محصولی جدید برای مراقبت از سلامتی شماست. ehealth cigarette به شما امکان لذت بردن از سلایق خود بدون خطر وابستگی به تنباکو را می دهد. با استفاده ازسیگار سلامتیehealth cigarette (همان سیگار اکتریکی) می توانید همان احساس کشیدن سیگار تنباکو اما بدون خطرات ناشی از استعمال آن را داشته باشید. سيگار سلامتيehealth cigarette (همان سيگار اكتريكي) كاملاً شبيه يك سيگار است اما بدون مواد مضر. سيگار سلامتيehealth cigarette دود توليد مي كند در صورتيكه هيچ ماده آلوده كننده اي در آن نيست. براي روشن كردن آن به شعله احتياج نداريد. مي توانيد با تندرستي سيگار بكشيد اما بدون هيچ آلودگي محيطي…

 بهترین وسیله برای ترک سیگار
 بدون عوارض و بسیار راحت
 الکترو اسموک برترین محصول روز دنیا برای ترک سیگار و باز یافتن سلامتی
 عمرطولانی و مفید بدون سیگار را با الکترواسموک به دست می آورید
 شما با این وسیله در مدت یک ماه سیگار را کنار می گذارید
 قابل شارژ و حمل : شما میتوانید آنرا با کامپیوتر، فندک ماشین و پریز برق آن را شارژ کنید
 دارای ۱۰ کارتریج اضافی (هر کارتریج حداقل یک هفته پاسخگوی شما خواهد بود ، کارتریج این محصول در داروخانه ها و فروشگاه های بهداشتی به صورت جداگانه با قیمت بسیار پایین عرضه میشوند و به صورت آنلاین هم می توانید از اینترنت آن را تهیه نمایید)

اجزای دستگاه EHealth Cigarette :
 باتری
 دستگاه اتم ساز
 اشتنشاق کننده
 کارتریج (11 عدد)
 شارژر (فندکی ماشین ، USB کامپیوتر و برق خانگی)
 دفترچه راهنما

شيوه استعمال:
1 استفاده از كارتريج با سطح بالاي نيكوتين و دنبال كردن عادات استعمال سيگار به طريق قبل.
2 سپس استفاده از كارتريج با سطح متوسط نيكوتين و دنبال كردن عادات استعمال سيگار به طريق قبل.
3 سپس به صورت يك در ميان از كارتريج با سطح پايين و صفر استفاده كنيد.
4 در اين مرحله از كارتريج با سطح نيكوتين صفر استفاده كنيد و خواهيد ديد بصورت ناخودآگاه اما كامل مصرف نيكوتين را كنار گذاشته ايد.

قیمت : 26,900 تومان





ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

اتوي موي سرجديد مسافرتي

اتو مو جيبي...

 شيك...جديد....متفاوت

قابل حمل و در اندازه مناسب

 تنها در 5 دقيقه جذاب شويد!
تجربه اي جديد و بي نظير


 براي صاف كردن موهاي شما با كفه ي سراميكي در همه جا حتي در مسافرت ها

مناسب براي دختران و پسران امروزي

تجربه اي جديد و بي نظير


   بر خلاف سال ها پيش كه موهاي فر مد بود، چند سالي است كه هر چقدر موهاي صاف تر و يك دست تري داشته باشيد، براي رفتن به يك مهماني زنانه مشكل كمتري داريد. ولي بسياري از محصولات جديد، كار خانم هايي را كه موهاي فر و مجعد دارند، راحت كرده است. دو نمونه از محصولاتي كه مي توان با آن ها در خانه موهايي صاف را براي خود فراهم كرد:



 اتوي مو و سشوار است. اگر شما هم از گروه خانم ها و اقاياني هستيد كه هر روز اتوي مو دست تان است، يك لحظه صبر كنيد، دست نگه داريد و توصيه هاي ما را درباره ي استفاده ي صحيح از اتوي مو بخوانيد.

موهاي صاف و خوش حالت .....

فوق العاده شيك و زيبا

براي دختر و پسران خوش سليقه

 فوق العاده مناسب براي دختران امروزي

كوچك  و قدرتمند با شما در همه جا

قيمت : 9,900 تومان



- موهاي تميز را اتو كنيد:


بهتر است هنگامي كه موهايتان را به تازگي شسته‌ايد و تميز كرده‌ايد، از اتوي مو براي حالت دادن و صاف كردن موهايتان استفاده كنيد. وقتي موهايتان چرب است و چند روزي است حمام نرفته‌ايد، اگر از اتوي مو استفاده كنيد، اين چربي‌ها و آلودگي با حرارت اتو به خورد موهايتان مي‌روند و موهايتان آسيب مي‌بينند.

2- سشوار بكشيد:

پس از صاف و يك دست كردن موهايتان با اتوي مو، روي آن ها سشوار بكشيد. ولي به جاي استفاده از باد داغ سشوار، از باد سرد آن استفاده كنيد. اين كار موهاي شما را براق‌تر مي‌كند و در عين حال چون از باد گرم سشوار استفاده نكرده‌ايد، باز هم به نفع سلامت موهايتان كار كرده‌ايد.

3- پيش از‌ آن شانه كنيد:

براي اين كه حرارت اتوي مو كمتر روي موهايتان باقي بماند، پيش از اتو كردن موهايتان، آن ها را شانه كنيد. حتما قبول داريد كه اتو كردن و صاف كردن موهاي شانه شده بسيار راحت‌تر از موهاي نامرتب و درهم است. شما در اين صورت مي‌توانيد دفعات كمتري اتوي مو را روي موهايتان بكشيد.

شما هم مي توانيد مدل موي

دلخواهتان را داشته باشيد..




تقديم به خانم ها و اقايون مشكل پسند

هديه اي مناسب براي آنكه دوستش داريد.....

آخرين چيزي كه براي جذابيت نياز داريد.

4 - شب بهتر از صبح:

بهتر است شب به حمام برويد و موهايتان را بشوييد و تميز كنيد و سپس آنها را با اتو صاف كنيد و به رختخواب برويد، چون اين كار موجب مي‌شود صبح موهاي مرتب تر و زيباتري داشته باشيد. اگر با موهاي خيس و نامرتب بخوابيد، صبح روز بعد بايد مدت بيشتري را براي صاف كردن موهايتان با اتوي مو صرف كنيد و به طور مسلم، موهايتان حرارت بيشتري خواهند ديد.


5- از ژل استفاده كنيد:

براي اين كه موهايتان بهتر حالت بگيرند، هر بخشي از آن را كه مي‌خواهيد اتو بكشيد، ژل بزنيد، اين كار موجب مي‌شود موهايتان بهتر حالت بگيرند و زيبا و براق نيز به نظر بيايند.

 
يك مدل فوق العاده مناسب براي دختران و پسران امروزي



در مجالس و مهمانيها دل ربايي كنيد


روش صحيح استفاده از اتوي مو


اگر شما از اين روش‌ براي اتو كردن موهايتان استفاده كنيد، علاوه بر اين كه موهايي صاف و براق خواهيد داشت، موهايتان سالم نيز مي‌مانند:


1- پس از شستن موهايتان و خارج شدن از حمام، موهايتان را با حوله‌اي خوب خشك كنيد.


3- سپس با يك شانه و با كمك دستان‌تان موهايتان را شانه كنيد و آن ها را صاف كرده و يا به صورت حلقه‌‌حلقه شكل دهيد.


4- از اتوي مو براي صاف كردن موهايتان استفاده كنيد. فراموش نكنيد شما نبايد بيش از پنج دقيقه اتوي مو را روي موهايتان نگه داريد.

قيمت : 9,900 تومان
 



ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل

نرم افزار تقويت حافظه و امواج مغز

شما هم مي توانيد يك شرلوك هولمز باشيد!!!

آيا مي دانيد دليل جذابيت جهاني آقاي شرلوك هولمز چيست؟

تمركز و دقت فوق العاده بر محيط اطراف و داشتن حافظه فوق العاده قوي

اين راز جذابيت جهاني شرلوك هولمز است

با داشتن حافظه قدرتمند و تمركز بالا همه را مبهوت توانايي خود خواهيد كرد!

نظرتان راجع به شخصيتي با مشخصات زير چيست؟

كسي كه فقط با يك بار حضور در يك مهماني تك تك افراد را با تمام مشخصات ظاهري و اسم و فاميل به خاطر مي سپارد و در هر ملاقات ديگر بدون هيچ مشكلي آنها را به اسم صدا مي زند

كسي كه پيچيده ترين  موضوعات علمي و فرمول هاي محض را به سرعت به ذهن مي سپارد و با تكيه به حافظه فعال و غني خود از بزرگترين آزمون هاي هوش سربلندبيرون مي آيد.

كسي كه هر شماره و عددي ( شماره تلفن افراد ـ پلاك اتومبيل ـ شماره حساب ـ شماره سريال ها و ....) بلافاصله در ذهن خود بطور دائم ثبت ميكند.

كسي كه در هر ساعت تا 150 لغت جديد هر زبان بيگانه اي را براي هميشه به خاطر ميسپارد! اين يعني يادگيري يك زبان جديد در هر ماه!

كسي كه بدون نياز به روخواني از روي كاغذ ، ساعتها به طور منطقي و معني دار سخنراني ميكند و همگان را مبهوت توان رهگيري اعجاب آور حافظه خود در يادآوري سريع موضوعات مي نمايد.

شما هم مانند يك حرفه اي آنگونه كه انتخاب كرده ايد دنيا را مي بينيد و حس مي كنيد

ما در اين مجموعه روش كسب اين تواناييها را به شما آموزش مي دهيم

 روش جذابيت با استفاده از تواناييهاي ذاتي

قيمت : 7,900 تومان

*بدون نياز به ثبت در سررسيد به طور دقيق ساعات قرار

 ملاقات هاي خود را در ذهن خود مرتب و ذخيره نمائيد.

مجازترين و عالي ترين دوپينگ حافظه و ذهن براي مطالعه! چيزي به زمان آزمون باقي نمانده است و تنها چيزي كه مي تواند عقب ماندگي را جبران كند ، سرعت بخشيدن به جذب مطالب توسط مغز است. اين امر ميسر نمي شود مگر مغز انسان به طور مستمر در حالت فوق هشيار و سرزندگي كامل فعاليت كند. اما امواج مزاحم و افكار و توهمات دروني وبيروني به مغز مجال نمي دهند كه ساعتي بيشتر در حالت فوق هشياري باقي بماند. درنتيجه با وجودي كه هنوز حدود چهارده هفته تا كنكور باقي است ولي در هر روز مغز بيشتر از يكساعت كشش درك سريع و جذب كامل مطالب را ندارد.چاره كار تحريك مغز و وادار سازي آن به ثبات در حالت فوق هشياري است و اين ميسر نمي شود مگر با زبان خود مغز با مغز ارتباط برقرار كنيد.

*بر اساس حافظه قوي خود نام و مكان دقيق خيابان و كوچه هاي

 يك شهر بزرگ را در كمتر از دو ساعت به خاطر بسپاريد.

زبان مغز امواج مغزي است. وقتي انسان در حالت مطالعه و تمركز شديد است، مغز او امواجي فوق العاده متفاوت با حالات بازي و خواب و استراحت و اضطراب از خود منتشر مي كند. اگر ابزاري وجود داشته باشد كه امواج لحظات هشياري و مطالعه با تمركز عالي را دوباره بازسازي كند و آن را به مغز برگرداند، مغز بلافاصله به حالت فوق هشياري مي رود. چرا كه امواج به او چنين فرماني را مي دهند. نرم افزار بيوفيدبك همان ابزار جادويي بازخوراندن امواج دلخواه مغزي از طريق هدفون به مغز است. اين نرم افزار كه براي اولين بار با آموزش كامل فارسي و بدون قفل و همراه با هزاران موج آماده به بازار ايران عرضه شده ، تحولي شگرف را در حوزه يادگيري سريع و دستيابي به حافظه هاي فوق عادي باعث شده است.

*در كمترين زمان ممكن و ساعتي مانده به برگزاري آزمون

صدها پاسخ را به طور دقيق در ذهن خود جاي دهيد

*با تكيه بر حافظه خارق العاده خود و با اعتماد به نفس فوق العاده در

تمام فعاليت هاي ذهني مقام و جايگاه اول را از آن خود سازيد.

طرز كار اين نرم افزار:

در عين سادگي فوق العاده و حيرت آور است. بانكي كامل از امواج مغزي حالات مختلف انساني از مطالعه و يادگيري سريع گرفته تا تمركزهاي حيرت آور و مديتيشن و آرامش و قدرت هاي شگرف ذهني ، همگي با اندازه گيري دقيق امواج مغزي نمونه هاي شاهد انساني در سراسر جهان توسط تيمي مجرب از صدها كارشناس و متخصص جمع آوري و به شكل مناسب نرم افزار تبديل شده است. حال اين شما هستيد كه حالت مورد نظر خود را از بين صدها حالت پيشنهادي نرم افزار انتخاب مي كنيد. با انتخاب وضعيت و حالت مطلوب ، شما هدفون را در گوش هاي خود گذاشته وبراي مدت مشخصي كه نرم افزار تعيين مي كند امواج توليدي را به سوي مغز خود گسيل مي داريد.

*پيچيده ترين موضوعات علمي وفرمول هاي محض را به سرعت به ذهن بسپاريد

 و با تكيه به حافظه فعال و غني خود از بزرگترين آزمون هاي هوش سربلندبيرون آئيد.

بعد از پايان تمرين به طرز معجزه آسايي تمام متابوليسم بدن شما ويژگي هاي آن حالت انتخابي را در خود منعكس مي سازد و شما مانند يك حرفه اي آنگونه كه انتخاب كرده ايد دنيا را مي بينيد و حس مي كنيد. نرم افزار بيوفيدبك محصولي است بي نظير كه مي تواند دلهره هاي ايام نزديك كنكور را به يكباره در وجود شما محو سازد و ذهن آشفته و به هم ريخته و هراسان شما را چنان نظمي دهد كه قدرت شگرف آن همه را حيرت زده سازد.اين نرم افزار همراه آموزش كامل ويدئويي فارسي و بانك جامع امواج به طور كامل  تقديم مشتاقان و علاقه مندان به كار گيري فناوري هاي نوين يادگيري قرن بيست و يك مي شود.

نرم افزار بيوفيدبك مجموعه اي است كه كاربرد آن فقط محدود به حوزه يادگيري سريع و تمركز فوق عادي نمي شود و با آن مي توان حالت هاي روحي و جسمي مختلف از مديتيشن هاي عميق گرفته تا قدرت هاي جسمي مافوق طبيعي را تجربه كرد. گستره امواج موجود در بانك نرم افزار آنقدر وسيع است كه شما را حيرت زده خواهد كرد. بسياري از آهنگسازان با استفاده از امواج متنوع موجود در اين نرم افزار در بخش هاي مختلف آهنگ هايي كه مي سازند از امواج مناسب حالت القايي خود استفاده مي كنند و جذابيتي جادويي را به موزيك خود مي بخشند. كنترل كاركرد و كارآيي مغز با امواج ساطع خود مغز يكي از سالم ترين و موثرترين و در عين حال حيرت انگيز ترين شيوه هاي تقويت ذهن در كشورهاي پيشرفته محسوب مي شود.

با اين شيوه درحداقل زمان قابل تصور مي توان ده ها زبان جديد را ياد گرفت و به هزاران مهارت جسمي و ذهني تازه مسلط شد. حوزه كاربرد امواج مغزي هر روز در حال گسترش است. به جاي خواندن و تكرار كردن فقط كافي است ببينيد با آلبوم آموزش ويدئويي تكنيك تقويت حافظه مبتني بر تجسم ذهني چند حسگري موفقيت MSMI=Multi Sensory Mental Imagery شما مي توانيد به خارق العاده ترين حافظه عالم دست پيدا كنيد. و همه را مبهوت توان خارق العاده خود نمائيد

*بر اساس حافظه قوي خود نام و مكان دقيق خيابان و كوچه هاي

 يك شهر بزرگ را در كمتر از دو ساعت به خاطر بسپاريد.

قيمت : 7,900 تومان
 
 



تاریخ: پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:تقویت حافظه,تقویت هوش,تقویت فکر,
ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل
 

بهترين قطره مكمل درماني دوره اي سردي جنسي در سال 2010


اسپانيش جرمني دراپ مي تواند سبب افزايش انگيزه و تحريك جـ.ـنـ.ـسي شود ، احساس تمايل جهت برقراري رابطه جـ.ـنـ.ـسي را در زوجه ايجاد كند و اوضاع رواني او را بهبود بخشيده و زوجه را جهت برقراري رابطه جـ.ـنـ.ـسي آماده سازد. اين محصول اصل آلمان و بسيار غليظ و با كيفيت ميباشد

شيوه مصرف : تنها كافي است مقداري از آن را در يك نوشيدني بريزيد و پس از مصرف ، شاهد نتيجه اعجاب انگيز آن باشيد. (فقط مخصوص مصرف بانوان) اثرات كامل اين مكمل 30 دقيقه پس از مصرف نمايان ميشود. دقت نماييد كه اين مايع تنها بايد توسط كسي نوشيده شود كه قصد برقراري رابطه جـ.ـنـ.ـسي با او داريد. (شروع اثرات قبل از نزديكي و اوج تاثير پس از تحريك توسط شما قابل مشاهده است.)

  برخي از امكانات و قابليتها:
 
روابط زناشويي بهتر ، زندگي شادابتر با حرارت بخشيدن فوق العاده به اشتياق به رابطه در زوجه
راه حلي طبيعي براي دستيابي به تعادل آميـ.ـزشي ( مخصوص زوجه)
افزايش بنيه و بازيافت تمايل شديد به رابطه جـ.ـنــسـ.ـي
پرخون گرديدن بافت كليتوريس(تنگ شدن آلت زنانه)
كاهش فواصل بين هر نزديگي و زمان دستيابي به كلايمكس
تقويت قدرت اورگاسم و سهل تر نمودن دستيابي به اورگاسم پي در پي
بهبود كامل خشكي مهبل و لزج نمودن مجراي واژن بوسيله تشديد جريان خون
تنظيم ترشح هورمونهاي جـ.ـنـ.ـسي جهت تعديل پاسخ اندام تنا.سلي زنانه به تحريك
تنظيم مدت قائدگي

 

قيمت : 32,000 تومان

منبع:
http://shidaa.postibazar.com





ارسال توسط روشن شدن پوست زير بغل
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 92
بازدید ماه : 2100
بازدید کل : 50559
تعداد مطالب : 377
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

سفيد كننده زير بغل(جديد)


پد ضد درد قاعدگي بانوان


چاي آرام بخش ريلكس


ناگفته هاي زناشويي اورجينال


آموزش يوگاي صورت


دانستنيهاي زندگي زناشويي


كتاب 101 روش رمانتيك بودن


كتاب ملودي عاشقانه زيستن